Long time ago

Hej igen!! Provar nu att blogga från blogg.se appen, får se hur det blir, men kmr typ laddas up seent inatt eftersom internetet där jag sitter nu inte är helt toppen:) aa länge sedan jag skrev, golfsäsongen slut, inte så nöjd med den, har legat runt 8- 8,5 i hcp hela sommaren( sänkte mig i början) men jag känner att jag kunde ha gjort det så mycket bättre alltihopa.

Har börjat fundera på gymnasium, antingen golf eller inte? Får se för det tar ganska lång tid att åka til glfgymnasiet. Jag och tove har blivit lite harry potter freaks, och vi ska göra en ny blogg, en bara harry pottrr blogg!!;D wicked va?

Jupp och imorgon ska jag fixa det sista med glasögonen så dom blir bestälda, och när de sedan kommer är kag officiellt med i glasögon klubben!! :) haha men vad ska man annara göra om man ser dåligt?..

Aja tror inte jag kmr skriva så mkt mer men, man vet aldrig jag kanske dyker upp pm ett tag :)

See ya !!

<3 Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0