Springa imorron????

sitter och tittar på tv elr inte så mkt för det finns iiiiiiiiiiiiinget bra att titta på så jag tittar lite olika på youtube iställlet. Imorgon ska vi gå på häggviksjoggen (5,6 km). vi ska samlas hlav 10 på edsbergs sportfält men vi måste ta bussen 08 08 för annars kmr vi sent men busen tar vägens om väg :(((. Frågan e om jag ska springa imorgnon... har vart lite sjuk och kraslig, typ försyld men vi får se imorron bitti. vi slutar typ 12 halv 1 imorron och nästa veska slutar vi ett på onsdag och lediga torsdag fredag så det blir inte så mkt skola nu på ett tag...

Vi hade matte prov idag men jag tyckte det gick bra förutom att jag skrev fel på 1 men jag kom på det och frågade om jag kunde få tillbaka den delen och ändra en siffra men nejnej det gick inte... eeeenvis



soffan

Kommentarer
Postat av: Jonas Jungåker

Har du inte skrivit sen dess soffan???

Jag vill ju läsa mer!

2010-05-15 @ 00:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0