d(^.^)b

hejhej

Igår var det första träningen... jag är med i jonas grupp och vi var på rangen. jag fick några riktigt bra tips så det gick bra på banan. jag fick 17 poäng och ändå hade jag 2 hål jag inte hade poäng på. :D

Idag var vi i skolan. inget märkvärdigt förutom att på kemin så blev en i våran klass utskickad och vi har fått nya regler att om man blir utskickad så får man sitta på kvarsittning efter skolan i en timma. då blev hon arg och smällde ien dörren, vi har glas dörrar, så glaset sprack!!

det var typ det som hände idag

xoxo
soffan

Kommentarer
Postat av: Jonas Jungåker

Om jag över huvudtaget inte har nåt att skriva om...

Vad ska jag göra??

Hjälp

Help

I need somebody

Help

not just anybody

Help

I need someone

Heeeeeeeeeeelp

2010-05-03 @ 23:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0