Utvecklingssamtal :o

Jag börjar med att berätta lite vad jag gjorde igår tror jag ;)
igår åkte jag och maria upp till klubben och golfade igen. vi stog på rangen lite men det blåste jätte motvind men det regnade ju inte. :) sedan gick jag till hanna och fick reda på att SAFRAN , hannas hund, fyllde 2 år!!!! jag och pappa blev bjudna på fika eftermiddagen för att fira safran. safran fick en egen tåra gjord på korv, ost, banan, köttbullar, bröd och leverpastej... kankse inte så god blandning men safran verkade gilla det. saffran fick också 2 ljus på tårtan :)

Idag har jag  haft mitt utvecklingssamtal. det gick faktiskt riktigt bra och det varade inte så länge :D Jag och pappa har nu ätit klart och jag ska aldeles strax gå över till hanna ... imorgon är det valborgsmässoafton! :D jag har fulldag i skolan medans hanna är ledig :( . pappa ska också ringa persons och fråga om dem vill äta middag här imorgon ;) hopppas dem kan XDXD

nu måste jag gå över till hanna

XOXO

soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0