Mina tidigare Golfsäsonger

här kmr en liten samanfattning av mina tidigare golfsäsonger:
Jag började att spela golf typ 02 elr 03. jag började med att vara med i wäsby
sen ungefär 07 kom jag  med i sollentuna och 08 fick jag nog officielt hcp tror jag
09 hadejag ett bra tävlingsår. jag kom trea i minitouren, och jag vann typ rookie touren(?) asså har lite dåligt minne så jag kmr inte ihåg så super.vet int om det var 08 kanske 09 iiiiingen aning men nått år kom jag och frida båda långt i skandia cup.

inte så långt... har  inte riktigt koll

menmen, på lördag är det vårscramble!! Jag, Frida, Mia och Lydia ska spela tillsammans och det ska bli super kul!!! första träningen e på söndag så det gäller att träna innan ändå eftersom att det gick dåligt i söndags... jag och maria tänkte åka upp imorgon också satt det blir nog bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0