Första inlägget!! :D

Hej,hej

Jag heter sofia, blir oftast kallad soffan. Jag gillar att spela golf och tycker att jag själv är ganska duktig på det (har 19,4 i hcp). på min blogg kan ni följa mig i mitt golf liv. (för er som inte vet så är LPGA en stor tävling ;D). mitt mål för säsongen är att ha 12.0 i hcp eller lägre. jag har spelat golf sedan jag var 6 år och nu är jag 13 år XD

Idag har jag varit på uppstarts mötet för alla juniorer på klubben. igår var jag också på uppstarts möte men det var för team ?. efter mötet idag har jag, mamma och lasse spelat 9 hål! årets första runda!!! det gick inte så jätte bra för mig men,men det är härligt att golfsäsongen har startat ännu en gång;)

ha de bra

Soffan

Kommentarer
Postat av: Jungis pungis

Det var ju roligt att du kan spela golf i år igen:P

2010-04-26 @ 14:44:15
Postat av: Soffan

haha.. aaa XD

2010-04-27 @ 20:36:54
URL: http://mywaytowardslpga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0